DEBATA

24. ledna 2011 v 10:25 | Jsem proti týrání koní !
Je to týrání koní ? Spusťte debatu na téma :
TÝRÁNÍ KONĚ ( JE OPRAVDU TÝRÁNÍ KONĚ, KDYŽ JEJ NUTÍME SKÁKAT TAKOVÉ VÝŠKY )?

VĚŘILI BY JSTE, ŽE KDYBY NESKOČIL KŮŇ PŘEKÁŽKU HNED BY HO POTRESTALI NEMALÝM PLESKNUTÍM,
ABY NAD NI ŠEL!

ZDE JE DOLE KRÁTKÁ UKÁZKA. A TO JE JEŠTĚ MALÁ RÁNA NATOŽ CO DOSTÁVAJÍ SKOKOVÝ KONĚ.

A TOTO DOLE JSOU SVĚTOVÉ REKORDY ZE STARÝCH DOB. A TO TU NENÍ GUINNESS RECORD.


Další videa:


TOTO JE OPRAVDU OTŘESNÉ, JAK SKÁČÍ TAK VYSOKO.

PUSTE SI VIDEA !!!
TIMTO VIDEM DOKAZUJI, ŽE KONĚ JSOU NEPŘEDVÍDATELNÍ.
JE MI JICH LÍTO A VIDÍTE CO DĚLAJÍ PRO NÁS!!!
A JEŠTĚ SE ZE SKOKU RADUJEME MI A KONĚ PO SKOKU I SMRTELNÉM NĚCO JE MŮŽE BOLET
A NIC Z TOHO NEMAJÍ NEŽ BOLESTI A ZLOMENINY!
A ČLOVĚKA TO NEZAJÍMÁ A RADUJE SE Z TOHO CO UDĚLAL KŮŇ ZA NĚJ.
MÍSTO TOHO ABY SE MU ODVĚČIL.
ŘEKLA BYCH, ŽE JE TO TÝRÁNÍ.
VÁM NENÍ LÍTO TĚCH ZVÍŘAT. JESTLI NE TAK MĚ JICH JE LÍTO.
A TÍMTO VIDEM KONĚ DOKAZUJÍ, ŽE JSOU TO ONI TI CO UMÍ SKÁKAT NEJVÍŠ.
ŽÁDNÝ GIBON NEBO KLOKAN,ALE
KŮŇ !!!!
CRAZY HORSE JUMPING
SNAD VÁM TÍMTO VIDEM DOJDE JAK KONĚ OPRAVDU NUTÍME SKÁKAT TY VELKÉ PŘEKÁŽKY.
A JESTLI TAM NEPŮJDOU ZBIJE JE JEZDEC !!!!


JE TOTO OPRAVDU TÝRÁNÍ ???????
MOHU SE VÁS ZEPTAT ?????
KONĚ SI ZASLOUŽÍ LEPŠÍ ŽIVOT!!!!
A PROTO ROZJEDEM NOVOU DEBATU NA TÉMA

TÉMA MĚSÍCE ČERVENEC

TÝRÁNÍ KONĚ ( JE OPRAVDU TÝRÁNÍ KONĚ, KDYŽ JEJ NUTÍME SKÁKAT TAKOVÉ VÝŠKY )?



ANO, TO JE PRVNÍ OTÁZKA.
NEBIJME KONĚ ZA NIC CO NEPROVEDLI, HRUBÉ POTRESTÁNÍ NENÍ ŽÁDNÉ ŘEŠENÍ, U NĚKTERÝCH JE TO JAKO VÝUKA PRO KONĚ ANO, TO CHÁPU, ABY JEL A PŘÍŠTĚ TO NEUDĚLAL, ALE PŘECE JENOM NĚKDY TO KŮŇ NECHÁPE, ALE KDYŽ NĚKDO BYJE KONĚ JEN TAK TAK TO JE POTRSTÁNÍ ZA NIC !
SKOKOVÝ KONĚ DOSTÁVAJÍ BIČEM VELKÉ RÁNY, ABY SKOČILY PŘEKÁŽKU, PROTOŽE KDYBY NESKOČILI PŘEKÁŽKU DOSTALI BY BIČEM, ABY SKOČILI TU PŘEKÁŽKU, ALE TŘEBA NA TOHO KONĚ TA PŘEKÁŽKA JE VELKÁ A MUSÍ TO SKOČIT JINAK BY DOSTAL BIČEM. KŮŇ JI SKOČÍ A MŮŽE SI NĚCO ZLOMIT ČI POŠKODIT A ON TO TŘEBA PŘEDVÍDÁ, ALE DOSTANE BIČEM A SKOČÍTO A PRO NĚHO TO TAKY MŮŽE ZNAMENAT SMRT. TRÉNOVAT KONĚ PODLE TRENÉRŮ JE POTŘEBA, ALE NEBÝT JE ZA TO CO NEMOHOU TŘEBA TU PŘEKÁŽKU, KTEROU SI NENÍ JISTÝ A TO VYŘEŠÍ JEN KONĚ NETRÉNOVAT VŮBEC A NEBO JIM NEDÁVAT TAK VELKÉ PŘEKÁŽKY ČI NEBÝT JE.
PIŠTE CO JE SPRÁVNÉ!
KONĚ NÁS POTŘEBUJÍ A MI JE !
NAPIŠTE PETICI PROTI TÝRÁNÍ KONÍ zde
NEBO KLIKNĚTE NA TENTO OBRÁZEK .......


CO TOMU ŘÍKÁTE ?P
NEBOJTE SE ZEPTAT.
KAŽDÝ KOMENTÁŘ SE ODEBATUJE.
VŽDY K NĚMU NĚCO RÁDA DODÁM NEBO NAPÍŠI.
KAŽDÝ MÁ SVŮJ NÁZOR, NEBOJTE SE HO PROSADIT.

DEBATA TOHOTO MĚSÍCE JE

TÝRÁNÍ KONĚ ( JE OPRAVDU TÝRÁNÍ KONĚ, KDYŽ JEJ NUTÍME SKÁKAT TAKOVÉ VÝŠKY ) ?
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 25. července 2011 v 21:52 | Reagovat

Týrání koní by se mělo zakázat !!!!
Koně za nic nemohou jsou to neviná zvířata.

2 Lenka Lenka | Web | 25. července 2011 v 22:07 | Reagovat

Na druhou stranu, sportovce - člověka taky nutíme k lepším výkonům... Nejsem samozřejmě pro nesmyslné bití koní. Ale stejně jako malému štěněti vynadáš, když udělá něco špatně a vychválíš ho, když udělá něco dobře, tak myslím, že i koni můžeš dát najevo, že po něm chceš něco jiného než co dělá.
Tvoje debata je o tom, jestli je týrání nutit koně skákat tak vysoko. To myslím, že není. Ale přijde mi jako týrání ho bít za to, když to neskočí. ;-)

3 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 25. července 2011 v 22:58 | Reagovat

Lenko !
Ano to je pravda, že člověka nutíme k lepším výkonům a to i koně, ale nebýt koně na to na co se necítí, bude uhýbat, ale bytí není řešení kůň by mohl i zemřít kdyby skkočil špatně. Ano, ano koně musíme také trestat, aby se vychoval jinak by z něj byl zlý kůň. Ale nebýt moc! Se vším opatrně.
Kůň si, ale něco může zlomit je to spíše frajeřina, že když je kůň nejvíše ze všech koní co byli a zapisuje se to do Guinnnessovi knihy rekordů majitel se tím vychvaluje. Skákání je od toho, aby si kůň i jezdec zaskákali, ale ne aby si něco zlomily.Ano to souhlasím když nechce skákat je nesmislné ho za to být.
     Děkuji za tvůj komentář.

4 Lenka Lenka | Web | 26. července 2011 v 9:26 | Reagovat

Nemáš zač za můj komentář, jen bych si dovolila rýpnout: být vs. bít :) Věřím, že rozdíl v těch slovech sama znáš, jen ti to tu párkrát ujelo... x)

5 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 26. července 2011 v 10:18 | Reagovat

Jo, jo. Vím píši moc rychle a soustředivě. A nedávám pozor na háčky, čárky a ani na měkká a tvrdá písmena.
        Díky za připomínku.

6 Kobyla♥ Kobyla♥ | Web | 29. července 2011 v 11:35 | Reagovat

Já myslím, že to s tíráním nesouvisí. Samozřejmě, když se třeba kůň té překážky bojí a někdo ho mrskne bičem tak to jo!

7 wolf-lucy wolf-lucy | E-mail | Web | 30. července 2011 v 12:12 | Reagovat

Myslím že skákání (parkur) je jen proto aby si ten kůň užil volného pohybu a jezdec se s koněm spojil.Tak vysoko by mohl skákat jen mega kůň!Pokud to ten kůň neumí tak ho snad trénuji na něčem menším ne?Lidi chtějí jen peníze.Vidí jen bohatství a nehledí na ty zničené životy polámaných koní! 8-O  8-O

8 siaria siaria | 31. července 2011 v 15:08 | Reagovat

tirani je fuj :-!  8-O  :-(

9 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 16:22 | Reagovat

Kobylo !
Dobře je to tvůj názor, ale já si o tvém názoru myslím tohle: Není to týrání jako třeba dostihy,ale i zde dostávají velké rány, aby skočily například.": kůň, aby skočil dobře překážku musí se ho dostatečně pobídnout, aby náhle před překážkou nezastavil a jezdce nevihodil či, aby měl dobrý odraz. Sama jezdím parkůr, ale není to ten vysokej skáču pro radost. Koně to zjevně i dostatečně baví a před překážkou si i rád poskočí, kavalety, které se klušou je radši přeskočí. No proetě moc se na to těší. Tak ještě k tomu pobídnutí před překážkou lidi mají ostruhy, které koně bolí když se je pobídne jenže k tomu jenom nestačijou ostruhy, ale i BIČ ! Dnes sem se dívala na parkůr no strašné !
Ano to si myslíš správně, že když se kůň necítí na překážku a trenér ho zbije je to nesprávné !
Děkuji za tvůj komentář a můžeš ho odebatovat i znovu.

10 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 16:43 | Reagovat

Wolf-lucy !
Naprosto s tebou souhlasím.  Ano je to, aby si spolu ti dva užíli kůň i jezdec, ale ne jenom jezdec ! Když já skáči na malém parkůru řekla bych aji, že ten kůň v mém případě Sunny měl větší radost nad překážkou i před ní než já, protože já jsem z ní měla vééélikánský strach a na začátku mi to ukázal teda precizně, kavalety, které se klušou si skočil.
Většinou na parkůrech jezdí menší koně, ale za to větší jezdci a na tak velké překážky je mi jich dost líto. Mega koně jsem sce neviděla i když dosavadní rekord drží asi nějaký Chladnokrevník ( Belgik )? 2 metry a 15 cm. A tito koně Chladnokrevníci neskáčí parkůr skáčí akorád mini parkůr.
Ano, ano správně kůň by měl skákat překážky jen do jeho velikosti a tak proč ho mlátit nad tak velké překážky, které mu nejsou určeny. Ať si užije menší skok. Klidně i s menšími jezdci, kteří nechcou být machírci, ale aby se začátečníci na něm naučily !
Peníze, peníze ach, ach, ach jen proto, aby měli peníze člověk, který na tom koni nenese žádný podíl si za něho bere peníze. Proč ? Proč ? lidi jsou tak nesparavedlivý nemyslím tebe, ale některé z našeho lidu. Koně za něj udělají vše a zlomí si i kopyta, spěnky ...atd.... jen pro bohatství druhého člověka, který se má jak v bavlnce o proti koni. Někteří si řeknou: "ten my už nevydělá peníze proč ho dále mít ve stáji kde mi zabírá místo, čas, žrádlo i peníze ? Utratím ho raději!" Nééé to není sprívné řešení. Kůň udělá za něj vše a ještě ho zabije !
Děkuji za tvůj komentář, můžeš okomentovat i můj.

11 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 16:46 | Reagovat

Siario !
Souhlasím s tebou týrání je fuj ! Ale proč se obracet a zavírat oči nad týranými koňmi můžeš přece pomoct !
Děkuji za tvůj komentář.

12 Kobyla♥ Kobyla♥ | Web | 2. srpna 2011 v 18:22 | Reagovat

[9]: No já jsem to nemyslela jak jsi to pochopila. Myslím to tak, že když třeba koně skákání nebaví a lidi ho do toho nutí tak to je týrání, ale když to koně baví tak to asi týrání není

13 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 20:12 | Reagovat

Aha tak ty jsi to myslela takto ? Jak to píšeš tak je to cílevědomé. Ano, jak to říkáš je to tak. když se kůň překážky bojí a člověk ho za to zbyje aby nad ni šel tak toje týrání, ale když to koně baví musíme ho dostatečně pobídnout ne zbít ale malým lisknutím já když mám v ruce bičík nikdy ho nepoužívám. pár trenérů mě aji okřikne proč jsem ho za jeho chování neliskla ale já to prostě neumím lisknout koně. a když už musím koně lisnout spíše ho podle trenérů pošimrám. A tak plesnutí zvišují ale né tak velké. Ale jestli chceme koně vytáhnout nad překážku musíme ho dostatečně pobídnout jinak by jsme skončily někde pod překážkou. Ale kůň by to za nás neměl schytat.
      Děkuji za komentář

14 Kobyla♥ Kobyla♥ | Web | 2. srpna 2011 v 20:20 | Reagovat

[13]: ANO PŘESNĚ TAK! TEĎ SE UČÍM SKÁKAT A BIČÍK NIKDY NEPOUŽÍVÁM, I KDYŽ HO MÁM JINAK TO SRDÍČKO DĚLÁM, ŽE ZMÁČKNU NA KLÁVESNICI LEVÝ ALT+3
♥♥♥♥♥

15 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 21:46 | Reagovat

TO jsem ráda, že jsme se shodli na stejné odpovědi, ty taky skáčeš ? Já při skocích také nepoužívám bičík on sám chce jet přes překážku a chce nad ní být co nejrychleji tak proč bičík a znervooozňovat ho ! Také ho mám v ruce, ale poslední dobou mi je naprd i v jiných stájích.
Díky, že jsi mě naučila srdíčka, jsi hodná.
       Děkuji za komentář i vlohu ♥

16 kiki-tysa kiki-tysa | Web | 2. srpna 2011 v 21:58 | Reagovat

Je to těžké posoudit, zda to týrání je či není... To záleží hlavně na koni a jednání jezdce. Některým koním nedělá problém 150cm, jiným dělá problém 1m... Když kůň odmítne překážku skočit protože se na ni necítí (buď mu přijde příliš vysoká, či se mu nelíbí profil), jeden jezdec se snaží koně pochopit, skočí s níím pár malých překážek, či to zkusí znovu. Druhý jezdec koně surově mlátí bičíkem, dokud kůň vyplašeně překážkou neproletí a nedostane nářez bičíkem a sotruhami znovu... Já začínám se skákání, respektivě kůň kterého jezdím začíná se skoky. Bičík sice používám, ale jen kvůli tomu že koník co jezdím raději skáče vysoké překážky a ty malé fláká, ale nemůžu hned z kavalten přejít na 50cm, takže lenoch 20cm z klusu sotva překročí a když mi to už snad po sté schodil, ťukla jsem ho bičíkem po zadku. Takhle to bylo ještě párkrát a pak už mi to lenoch línej překračoval dostatečně a překážka zůstala stát 8-) Bičík má být pouze jako výstraha koni že něco dělá špatně, a nikdy nemá sloužit jako trest a je to spíše jen symbolika, takže ťuknutí by mělo koni plně postačit, a jako znak že něco udělal dobře slouží veliká pochvala v podobě poplácání po krku a třeba podrbáním za ušima. Pokud kůň pochvalu přijme, většinou se odmění zviženým ocasem a srolovaným krkem :-D
Na prkury je potřeba mít koně který se rád učí a spolupracuje a pro pochvalu udělá první poslední + velmi vnímavý a jmený jezdec. POkud toto není,pár by se o vyšší skoky neměl pokoušet vůbec, natož o nějakých 160cm :-?

17 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 2. srpna 2011 v 22:33 | Reagovat

Kiki-tyso !
Já v tom mám jasno ! Je to jen na tobě jestli si myslíš, že je to týrání či není. Tvé uvažování mě velice nadchlo. Podobně jsem uvažovala i já, ale neumím to pořádně sepsat a ty jsi už zkušená jezdkyně.
Ano, záleží to jen na parkůrové dvojici jezdci a koni. Důvěra těchto dvou je také důležitá. Ano, nemám k tomu vytknutí jezdci jsou různí a rázní a protivní a nezkušení a surový takovéto povahy nejspíše budou a jsou. Koně jsou také různí, plachý, krásní, temperamentní a sploašilý tyto neobyčejné povahy se nezmění. Změní se akorád tím, když kůň dostane dobrého či špatného jezdce. Dobrý jezdec koně nenutí skákat a raději bude jezdit menší a v budoucnu se odhodlá na větší, ale jen tak zkrátka. A špatný jezdec koni akorád ublíží. Udělá z něj koně zlého.
Já také začínám se skoky. Ano to moc dobře znám kůň co fláká malé překážky a chce skákat vyšší a proto malé překážky dělá vyššímy či při malých překážkách spí.
s bičíkem jsi to také vystihla správně no koment. Jenže ťuknnutí se rovná pošimrání u mojich trenérů takže je musím koně výce plesknout. Prý to ten kůň necítí oni vědí ho**o co je pošimrání.
Já tedyk koně neplácám plácám je jen v jedné stáji, protože tam jsou dostiháči, kteří jsou na to zvyklí ! Jinak koně drbu či hladím to má posloužit jako pochvala neviděla jsem nikdy koně na pastvině že by krkama po sobě plácaly. Pro koně je to nepřirozené a někteří se toho bojí. Ale pochvala to může také být když si na to ten kůň zvykne. Je to taková ráznější pochvala. koně se na pastvině na vzájem drbou či se otírají a to znamená hlazení a drbání to je pro koně přirozenější. Mý koně na kterých jezdím se mi po pochvale neodměňují možná ano ale já to nevidím. Charlie akorád po pochvale přestane dávat pozor !
Takovýto koně jsou správní ti co se rádi učí to příjemné učení. Důvěra je zde také důležitá a stejnou roli tu i hraje poslušnost koně. Taková to dvojice je na parkury ideální nejenom na parkury ale i na drezuru a další. Nemám co dodat.
     Děkuji za srozumitelný, dlouhý a poučitelný komentář. :-)

18 Kobyla♥ Kobyla♥ | Web | 3. srpna 2011 v 12:05 | Reagovat

[15]: :-D Můj koník z oddílu taky rád skáče

19 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 3. srpna 2011 v 12:53 | Reagovat

Kobylo !
Tak většinou ti parkůrový koníci ti pro začáteččníky né ty na mezinárodní, světový, republikový, ale ti pro radost moc rádi skáčí, protože jsou to malé překážky kde nevynaloží tak moc úsilý jak u velkých. Jak vysoko skáčeš ty kobylo ?
   Děkuji za komentář. :-)

20 Kobyla♥ Kobyla♥ | Web | 3. srpna 2011 v 17:40 | Reagovat

[19]:Já zatím skáču jenom křížky, ale budu mít i normální, ale nechci skákat vyšší, než půl metru

21 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 3. srpna 2011 v 18:30 | Reagovat

JÁ TAKÉ skáči jen křížky. Do budoucna chci skákat větší, ale né velké to by mi mamka ani nedovolila a hlavně při velkých skocích je to podstatně stejné jak u nízkých a u malých máš jistotu, že nespadneš. A i u malých si vychutnáš ten požitek tak proč skákat mega velké. :-) Nechtěla by ses přesídlit do rubriky CHAT . Jestli by ti to nevadilo můžeme si tak chatovat. Tady se to už moc neváže k tématu. Rubrika Chat je na začátku menu. Díky, ale můžeme to psát i tady. Jestli ti to vadí tak napiš další komentář klidně tady nevadí mi to. :-)

22 Kobyla♥ Kobyla♥ | Web | 3. srpna 2011 v 18:34 | Reagovat

[21]: Tak to přesuneme se

23 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 3. srpna 2011 v 19:03 | Reagovat

tak jo.

24 :-)) :-)) | Web | 5. srpna 2011 v 15:25 | Reagovat

Ano!!!!STOP TÝRÁNÍ KONÍ :-D  ;-)  :-)  :D

25 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 5. srpna 2011 v 15:36 | Reagovat

:-)) !
Ano STOP TÝRÁNÍ KONÍ !!!! nAPSALA JSI SE UŽ DO PETICE ? JESTLI NE KLIKNI NA NĚKTERÝ Z OBRÁZKŮVLEVO V MENU ! :-) a POMOZ TÝRANÝM KONÍM. Koně nás potřebují a my je nezklam je.

26 ferosite ferosite | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 9:39 | Reagovat

Na tom druhom videu je že Crazy :-(

27 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 13:37 | Reagovat

Ferosite !
Jo, to je bláznivé tam píšou je to strašné jak s koníky zacházejí !!
   Děkuji za komentář

28 Ferosite Ferosite | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 17:22 | Reagovat

Ale chcem ešte niečo povedať. Je to môj         názor

Určite to nerobia všetci. A myslím si, že tých, čo to robia NIE JE ani väčšina. A myslím si, že kone aj rady skáču. Aj vysoké prekážky, pokiaľ to vedia :-) A samozrejme, bič nie je na bitie a nemali by ho biť za to, že neskočí. A keď ho bijú potom, čo neskočí, tak asi ani nevie, za čo to je

29 Ferosite Ferosite | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 17:26 | Reagovat

A ešte chcem niečo povedať ;-)  ;-)  :-D

Keď kôň neskočí prekážku a dajú mu za to bičom, podľa mňa to nie je týranie. Je to síce nesprávne ale týranie si myslím že je, napríklad keď koňovi nedávajú žrať ani vodu a zavrú ho niekde do úzkeho priestoru kde sa nemôže ani otočiť... :-?  :-?  :-?

30 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 21:48 | Reagovat

28: Ferosite !
Ano, neprovozují to všichni, ale pár lidí se najde a to náležitě stačí. No tak asi půlka lidí na celím světě milujje koně druhá čtvrtka jsou lidi, kteří koně moc nemsí, ale netýrají je za to ! A pak e další čtvrtka to jsou lidi, kteří mají koně nebo se s němi setkávají dělají s němi na jatkách...atd... možná je jich méně, ale za rok uhyne kvůli těmto hnusným lidím i přes 100 000 koní. A to jen pro žíni, kůži, plachost, maso, neměli je rádi ...atd... Mustangové se i hubijou a teď jich je už málo lidi si je domestlikovali a tak už jsou i na vyhubení. No a teď zpátky k tématu. Ano moc rádi skáčí sama to na nich pociťuji kdyý skáčí, ale všichni ne musí to být spolupracovný koník který to rád dělá. No nevím jak je u tebe vysoká překážka myslíš 90 cm 180cm nevím ale ty mezinárodní 180 -190 cm tak to koně většinou trpí je vedro, žízeň nemohou se najest protože i já když jezdím na koni parkůr ( malý - křížky ) tak nesmí před tím žrát ani trávu nic ! A ti koně nežerou na soutěži nemají kde pít no a vykonávat velikánské úsilý ve vedru bez vody a žrádla. Strašné. Koně rádi skáčí i velké překážky, ale tito koně už toho mají plné zuby skáčí to každý den aby byli v trnéningu no a na soutěži při těchcto podmínkách kdo by chtěl tak skákat. Bezbraná zvířata se nemohou bránit vykopnout jezdce ? Tak to by kůň byl pak na jatkách, za neposlušnost a koně mají přece právo žít. I ve válce Válka je o zabíjení jen o zabíjení a koně tam i zemřou nemohou za to teď tu válka naštěstí není a koně mají parkůr takové velké překážky ano velké. Ano naprosto s tebou souhlasím : bič nie je na bitie anemali by ho biť za to, že neskočí.A keď ho bijú potom, čo neskočí, tak asi ani nevie, za čo to je. koně netuší někdy proč je bijou hlavně když je to už později a velké rany to nevyřeší akorád se už nad překážku nebude nechat víst a řekne si no já skočím a oni mě zbijou strašný pro koně a lidi jak ty koně se té překážky bojí tak oni je zbijou před i za překážkou co a kde je odměna ? Samozdřejmě, že pár lidí to tak nedělá ale většina to dělá ti co skáčí velkej parkůr.
    Děkuji za komentář

31 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 21:54 | Reagovat

29: Ferosite !
Jak jsem říkala zminulýho článku oni koně zbijou před překážkou aby tu překážku skčil a kůň to skočí špatně a zbijou je i za ní kůň by měl dostat pochvalupoplácání, hlazení, drbání či povolení otěže oni ty koně po překážce plesknou a přitáhnou naprosto ty ootěže. Ano to je také týrání když koním nedají nažrat, napít a nutí je být v malých prostorách, ale ty koně před startem na parkůr nesmí také žrát většinou se tyto parkůry jedou ráno a to koně nedostanou vůbec nažrad až po závodu a napít dostanou ráno ale kdy na soutěži po velkém výtězství kůň by rád dostal jako odměnu pití ale dostane korunu je to odměna že musí nosit na krku místo pití ? Je to tvůj názor neberu ti ho mysli si co chceš jen ti říkám pravdu jak to chodí.
    Děkuji za komentář.

32 Eva Eva | 18. srpna 2011 v 14:30 | Reagovat

Ahoj, To je super že máš túto stránku aj s nou uplne suhlasim . Ale moj názor je že by sme mali VIAC urobiť proti týraniu koní alebo niečo také. Myslím nejaké plakáty po uliciach alebo niečo také ....! :-(

33 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 18. srpna 2011 v 20:20 | Reagovat

Evo !
Děkuji ti moc, že se ti líbý moje stránka a že s ní souhlasíš. A tvůj názor se mi hodně moc líbý. :-) Ano měli bychom ale jak by jsme to udělali ? Tiskárnu nemám a mě se zdá, že k tomu musíme mít povolení abychom něco takového dělali. Jinak děkuji za tvůj názor ještě si ho promyslím a napíši ti.
       Děkuji za tvůj komentář a za názor. Nechám ti vědět.

34 Miky Miky | 22. srpna 2011 v 11:55 | Reagovat

je mi jich moc líto. A ne jenom koní, ale všech týraných zvířat!

35 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 29. srpna 2011 v 10:01 | Reagovat

[34]:
Miky !
Vím, že je ti jich moc líto, ale pokuď je ti jich líto opravdu zapoj se do petice... http://skotyhopribeh.blog.cz/1107/xl#komentare a tím koním týraným pomůžeš a nejenom jim,ale i ostatním !!

36 Meropa Meropa | E-mail | Web | 28. září 2011 v 13:43 | Reagovat

Vy tu řešíte týrání koní, ale sami podporujete týrání zvířat tím že produkty z nich kupujete!

Pomoc všem zvířatům, také koním na

www.goveg.cz

Pořádně si přečtěte všechny články jak se se zvířaty od kterých máme mléko maso vejce zachází!

http://www.goveg.cz/download/letak_final_web.pdf

http://www.goveg.cz/images/upload/general/slepjatka2.jpg

http://www.goveg.cz/content.php?action=show-site&id=216&language=1

Na stránkách www.goveg.cz jsou návody jak zvířatům pomoci!

Vše se lidem vrací, některé věci děláte nevědomky ale i ty se vám vrátí a stokrát hůř!

Kupujete prasátka k papání? Před tím než jste je objevili v obchodě je pro vás připravili! Kuchali je zaživa a pouštěli do nich elektřinu!

Jeden z mnoha případů:
Prasátko šlo na jatka, tam mu do huby pustili proud elektřiny který byl tak slabý že ho ani neomráčil ale přitom nepředstavitelně bolestivě ublížil! Takže bylo stále při vědomí! a co dál? za nožičky ho pověsili na ostré háky, prasátko kvičelo nesnesitelnou bolestí! potom ho přišli zaživa vykuchat! rozříznout, vytahat vnitřnosti a nechat pomalu umírat!

A proč?? Protože si vy lidé kupujete maso z těchto zvířat, takže proč by s tím měli přestávat?

37 Anež Anež | E-mail | Web | 2. října 2011 v 22:36 | Reagovat

Je to strašný jak vyskočil tak vysoko... To není možný! Chudák kůň :( Je mi z toho na nic.... Jsem člověk a zároveň nesnáším lidi! x/ Proč Bůh stvořil zvířata pro maso? x/ Proč to tak je vymyšlený že se všichni navzájem abychom se uživili zabíjíme. Zvířata jiný zvířata, lidi prasata i jiný zvířata... Proč to tak je :-/ :-(

38 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 3. října 2011 v 17:22 | Reagovat

[36]:
Meropo !
Tento bloG je z větší části na pomoc koním a teprve až potom ostatním zvířátkám ... Je to strašné co dělají zvířatám, ale já tento bloG mám na záchranu koní, aby nedopadly jak tyto zvířata jíme je denondeně skoro každý den ( 3-4x do týdne, nevím jak kdo )ale koně se nesmí stát stejným jídelníčkem jsou k jiným účelům než k snědku !!!!! Prase by se nemělo také zabíjet ale co jiného nám zbyde bez masa bysme nepřežily. Ano budu i bojovat proti tomu aby se prasata umrtvila pořádně a dřív než je vezmou za nožičky. Ale vem si že ty taky jíš prase a ostatní zvířata .. vegetarijáni umírají dřív a nemohou to ani pežít takže nevěřím že jsi vegetarián/ka.
        Děkuji za komentář.

39 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 3. října 2011 v 17:33 | Reagovat

[37]:
Anež !
Ano, je to strašný takto je nutí vysoko skákat koně si rádi vyskočí ale ne tak vysoko. Takto je nutí skákat sami by tu překážku neskočily. Ano chudák kůň :( Jo no nesnáším lidi kteří to dělají těm koním ale zároveň všichni nejsou špatní ( ti co to nedělají ). Nevím proč to tak je vymyšlený, že zvířata máme jen na maso.  Nemusely bychom je mít na maso ale my jsme to tak si o to řekli jak jsme to chtěli takový to máme ( nemyslím všechny ). Máš naprostou pravdu a na to ti mohu říct jediný všichni chceme abychom přežily a tak k tomu přistupujeme jak chceme hlavně abychom přežily ( tak to lidi mají ). :( :(
    Děkuji za komentář

40 Sara Sara | 29. října 2011 v 14:08 | Reagovat

Coze O_O To bz se melo ihned zakazat.Ja bych dala klidne nejakej zakon aby se kone netyrali :-D  :-|

41 Pedex Pedex | 3. listopadu 2011 v 23:27 | Reagovat

zlato promiň ale armádní koně dřív - lidi nebyli hovada jako dneska a chovali se k nim velice slušně s respektem a úctou :) a tak vysokej skok dokázali díky dokonalýmu shromáždění koně nenásilným způsobem. Ne jak dneska martingaly, průvlečky, rollkur a další zbytečný hovadiny. Dřív byli koně světem pro lidi, dnes je ty hovada jen žerou....

42 Bleskoblesk Bleskoblesk | Web | 15. února 2012 v 19:51 | Reagovat

MOJE KAMARÁDKA JEZDÍ PARKUR,A ANI NENOSÍ BIČÍK.Ani když její strýc zapřáhne tak nemá bič.A jedna holka mlátí koně,už na ni poslali petici(sociálku) nebo já nevím co....

43 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 15. února 2012 v 23:09 | Reagovat

[40]: Sara !
Tak nějak ;-)

44 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 15. února 2012 v 23:12 | Reagovat

[41]: Pedex !
No armáda kdysi jezdila s koňmi překážky, ale někteří koně se i smrtelně zranili :-( A rozhodně mě štve všechny ty pomůcky, protože koně se mají pohybopvat volně a ne s pomocí pár kožených průvleků, které koně jenom dráždí :-!

45 skotyhopribeh skotyhopribeh | E-mail | Web | 15. února 2012 v 23:15 | Reagovat

[42]: Bleskoblesk !
NO to je někteří koně jezdí i bez bičíku úplně úžasně ;-) ... no jestli mlátila koně tak to je šílené :-! ! A jak ty koně dopadly ? ??? Kam šli ? ... většinou odchází do útulku, ale třeba je mohla stihnnout ještě prodat ---> to je dobře že to ttak sociálka vyřešila ;-)

46 horse - land horse - land | 3. března 2012 v 21:49 | Reagovat

Hrůza týrat koně!! :-!

47 ranch-u-zaklete-duhy ranch-u-zaklete-duhy | 22. dubna 2012 v 14:42 | Reagovat

ahoj mas to tu moc hezky

48 Kačka Kačka | 20. září 2012 v 14:06 | Reagovat

Lidi notak vzpamatujte se pustila jsem si jedno video a ani néééé cele je mi s toho špatně zakašte to notak já tady ted brečím a klepu se vzít samopal a zabít ty lidi kteří koně týrají no jo proš samopal nožem at je to bolestná smrt!!!!!!!!!!!!!!!! :-!  :-!  :-!  :-!

49 Nelkaaa Nelkaaa | E-mail | 6. května 2013 v 13:28 | Reagovat

lidi by se meli vzpamatovat a neco s tim udelat ale je smula ze nemaji prostredky k tomu aby je zachranili

50 Nelkaaa Nelkaaa | E-mail | 6. května 2013 v 13:32 | Reagovat

Kačka ja s tebou souhlasim ale vetsina lidi si mysli ze tyrat kone a jakekoukoli nemou tvaricku je naprosto v pohode dnes bohuzel zijeme v takove posrane dobe ze lidem to je fuk co se s nimi deje ale naopak nektery to nevzdavaj a hlasi se k nim ze jim pomohou rada bych jakkoli pomohla ale vetsina co se tady na to diva jsou decka a to stejne jako ja kazdopadne si chci vytvorit stranku o konich kde bude petice proti tyraní koní !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[48]:

51 Lentilka Lentilka | 28. března 2014 v 20:22 | Reagovat

Tak za 1. Tohle není žádné týrání! -.- Jako myslite že kdyz budu chtít skočit tak nesmím mrsknout koně nebo co?!? 2. Kun se musí pak svihnout aby nedělal si co si jak chce... Pak by jste nemohli JEZDIT! -.- Kůň by byl divoký atd... Tak nemelte pls že to to je týrání! -.- Já take občas mrsknu bičem svého ponika tak nedělejte u všeho TAK CHUDINKY! -.-

52 Đenn&Koníci Đenn&Koníci | Web | 27. srpna 2014 v 13:31 | Reagovat

Jasně že týrání koní je příšerné!
Chci tomu zabránit! Ale pokud vás kůň neposlouchá, tak ho musíme MALINKO bičíkem  plácnout. Ale jen MALINKO! Ne že ho budeme mlátit, jak nějací šílenci. Já se pro koně narodila! Miluji je (v lásce ke zvířeti i k příteli) kůň je přítel, který když se k němu budete chovat hezky, tak by za vás položil život! Nesmí se týrat! Ne! Je mi jich líto...

53 Đenn&Koníci Đenn&Koníci | Web | 27. srpna 2014 v 13:34 | Reagovat

Nemusíme nosit bičík, stačí jen pobídnout nohama a hlasem!

54 Đenn&Koníci Đenn&Koníci | Web | 27. srpna 2014 v 13:47 | Reagovat

Pokud s koněm skáčeme to na co se cítí a ne že ho nutíme skákat a mlátíme ho. Já osobně bičík nosím, ale toho koně tolik nemlátím. Jen maličko. Parkur je mojí nejoblíbenější disciplínou, ale nesnáším mlácení koní!

55 MaikelS MaikelS | E-mail | 16. ledna 2017 v 16:35 | Reagovat

I found this page on 18th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

56 TomkoT TomkoT | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 9:17 | Reagovat

Velmi zajímavý blog

57 WinstonHyday WinstonHyday | E-mail | Web | 1. března 2017 v 15:23 | Reagovat

thanks towards this great edifying website, obstruct up the great position check out this <a href=http://onlinecasinos-x.com>casino</a> offers    , buy <a href=http://www.sextoysfun.net>sex toys</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama